سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنا ... سه نسل آلبوم
 
قالب وبلاگ

به نام خدا
ایتان و سارا دو جوان یهودی بودند که به دلیل اشتیاقشان به اهداف صهیونیست های افراطی در روز تشکیل دولت اسرائیل در سال 1948 با هم ازدواج کردند.این زوج صهیونیست هر دو از فعالین سازمان های تروریستی بودند که ترور رهبران عربی وسرکوب مردم از اهداف آنان بود.ایتان مسئول قتل و کشتار شهروندان فلشطینی بود و علاقه عجیبی به ترور داشت ،به همین دلیل همکارانش به او لقب" شیطان" داده بودند.
شیطان و سارا در 8 ژوئیه 1958 صاحب دختری شدند .بله دختر شیطان امروز کسی جز لیونی وزیر امور خارجه اسرائیل نیست .همان کسی که برای رسیدن به نخست وزیری اسرائیل یک هفته است به کشتار زنان و کودکان فلسطینی مشغول است و معتقد است در غزه هیچ فاجعه ای اتفاق نیفتاده است!

لیونی امروز یک زن فعال سیاسی است در واقع ،یکی از آرزوهای فعالان جنبش های زنان این است که مشارکت سیاسی زنان روز به روز بیشتر شود .اما وجود افرادی مانند لیونی و رایس این سؤال را ایجاد می کند که هدف از مشارکت سیاسی زنان چیست ؟اگر حضور سیاسی زنان نتواند عاطفه و شفقت را در جهان سیاست جریان دهد و اگر نتواند مانع آسیب به زنان و کودکان شود و حتی زنان سیاسی بیرحمانه تر از مردان عمل کنند دیگر چنین خواستی چه معنایی دارد؟

یکی از شاخصه های توسعه که از طرف سازمان ملل معین شده است حضور سیاسی زنان است. اما در مورد چگونگی این حضور ملاک ومعیاری وجود ندارد تنهابا توجه به آمار  ،کشورها را به توسعه یافته و توسعه نیافته تقسیم می کنند.
آیاوجود افرادی مانند رایس و لیونی نشان دهنده این نیست که به جای نگاه جنسیتی به ملاکهای دیگری نیاز است تا توسعه یافتگی کشورها مشخص شود؟با این نگاه اسرائیل که به راحتی خون بسیاری از مردم بی گناه را می ریزد  یک کشور توسعه یافته است!

آنچه موجب برتری افراد در اسلام شمرده شده ،تقواست که درتفکر مادی جایی ندارد. ا


[ جمعه 87/10/13 ] [ 4:49 عصر ] [ سنا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سه نسل آلبوم زندگی پیش روی من است نسل خودم ، مادرم و فرزندانم...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 75793